Yli 150€ ostoksiin ILMAINEN KOTIINKULJETUS

Toimitusehdot


Yleistä tietoa

Verkkokaupan omistaa ja myynnistä vastaa Retail Stores Finland Oy, Y-tunnus 2425053-0. Yritys on perustettu vuonna 2011.

Verkkokauppa myy tuotteita sekä yksityisille, että yrityksille.

Tuotteiden hinnat sisältävät pääsääntöisesti arvonlisäveron.


Tilaaminen

Tuotteet tilataan suoraan verkkokaupasta tai puhelimitse tuotesivulla ilmoitetun puhelinnumeron kautta.

HUOM! Verkkokaupan kautta voit tehdä tilauksen milloin tahansa, vaikka keskellä yötä.

Kassalla näet tuotteiden hinnat toimituskuluineen ja alv-erittelyineen. Samat tiedot lähetetään myös tilausvahvituksen yhteydessä sähköpostiisi.

Kaikista verkkokaupassa tehdyistä tilauksista tulee automaattinen tilausvahvistus sähköpostitse heti tilauksen jälkeen. Tilausvahvistuksen saaminen edellyttää, että sähköpostiosoite on ilmoitettu ja oikein kirjoitettu.


Maksutavat

Paytrail (ent. Suomen Verkkomaksut Oy)

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
Puhelin: 0207 181830

www.paytrail.com


Verkkopankit

Verkkopankkimaksamiseen liittyvän maksunvälityspalvelun toteuttaa Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Käyttäjän kannalta palvelu toimii aivan kuten perinteinen verkkomaksaminenkin.


Klarna lasku

Laskulla maksat helposti ja turvallisesti kun tavara on ensin kotonasi. Maksuaika laskulla on 14 päivää ja se on täysin kulutonta ja korotonta.


Klarna osamaksu

Voit maksaa tilauksesi osissa käyttämällä Klarnan osamaksua. Klarnan osamaksulla maksaessasi Klarna Oy avaa ensimmäisen tilauksen yhteydessä sinulle tilin automaattisesti. Klarna tilillä maksaessasi voit maksaa ostoksesi omaan tahtiin.

Lisätietoa Klarna lasku ja osamaksu maksutavoista Klarnan kotisivuilta.

www.klarna.com/fi/


Ennakkomaksu (tilisiirto)

Voit valita maksutavaksi myös ennakkomaksun, jolloin saat tilausvahvistuksen liitteenä ennakkolaskun sähköpostiisi. Tilaus toimitetaan kun ennakkolasku on maksettu.


Toimitustavat

Käytämme lähetysten toimittamiseen pääasiassa Postia (myös rahti) ja Matkahuoltoa. Pidätämme oikeuden muuttaa valittua toimitustapaa, valitusta toimitustavasta riippumatta. Esim. suuret/painavat lähetykset tulevat rahtina pihaan. Mahdollinen toimitustavan muutos on yleensä etu ostajalle, eikä se vaikuta hintaan. Lähetykset toimitetaan kuljetusyhtiöiden ehtojen mukaisesti.


Tuotteiden nouto

Suurimman osan tilauksista voi noutaa Tampereen myymälästä osoitteesta Hatanpään Valtatie 40 (käynti sisäpihalta), 33900 Tampere. Nouto pääsääntöisesti arkisin klo 9-16. Saat sähköpostitse ilmoituksen kun tilaus on noudettavissa.

Osa tuotteista (etenkin isot tuotteet), ovat varastohotelleissa. Näiden tuotteiden nouto ei välttämättä onnistu Tampereen myymälästä ollenkaan, vaan ne toimitetaan aina suoraan varastolta asiakkaalle.

Myymälä on erillinen yrityksensä ja sen hinnat saattavat poiketa verkkokaupan hinnoista. Verkkokaupan kautta tehdyssä noutotilauksessa verkkokaupan hinnat pätevät.


Toimituskulut

Toimituskulut päivittyvät kassalla automaattisesti valitun toimitustavan ja ostoskorin sisällön mukaan. Iso osa tilauksista on mahdollista saada ilmaisella toimituksella.


Lahjakortit ja alennuskoodit

Onko sinulla lahjakortti (toimii koodilla) ja/tai alennuskoodi. Lahjakortin koodi/alennuskoodi syötetään kassalla sille varattuun kenttään, kassa laskee alennuksen automaattisesti. Koodeja voidaan syöttää vain yksi per tilaus.

Osa koodeista on kertakäyttöisiä (yleensä alennuskoodit), eikä mahdollisesti käyttämättä jäänyttä osuutta hyvitetä tai palauteta.

Osa koodeista on monikäyttöisiä (yleensä lahjakortit), jolloin voit käyttää samaa koodia useampaan eri tilaukseen, mikäli saldoa on jäljellä.

Vanhentuneita tai käyttämättättä jääneitä lahjakortteja/alennuskoodeja ei hyvitetä.


Toimitusaika

Jokaisen tuotteen kohdalla toimitusaika on yleensä ilmoitettu tuotekortissa. Toimitusaika on yleisimmin pari päivää tilauksesta. Mikäli tilauksessa on useampia tuotteita, pyritään tilaus toimittamaan täydellisenä.

Tuotekorttien saatavuustiedot ovat hyvin ajantasalla. Mikäli jokin tuote on kuitenkin päässyt tuotekortin tietojen vastaisesti loppumaan, ilmoitamme siitä mahdollisimman pian.

Toimitusaika on arvio siitä, kun tuote lähtee varastosta. Toimitusaika lasketaan ilman viikonloppuja ja arkipyhiä. Juhlapyhät saattavat viivästyttää paketteja 1-2 arkipäivää.

Koronavirusepidemiasta johtuen, osaan lähetyksistä saattaa tulla viivästyksiä. Pääsääntöisesti lähetykset kulkevat kuitenkin normaalisti.


Tuotekortti

Jokaisesta tuotteesta on yleensä oma tuotekorttinsa. Tuotekortista selviävät yleensä ainakin tuotteen hinta, saatavuus, toimitusaika ja palautusoikeuden pituus.

Tuotekuvauksessa on yleensä ilmoitettu myös tuotteen takuuaika. Tuotekortissa saattaa olla tietoa esim. tuotteen lisävarusteista ja yhteensopivista tuotteista.

Tuotekortissa on mahdollisesti ladattavana tuotteen käyttöohje ja/tai muita tuotteeseen liittyviä tiedostoja.

Ennakkomyynnissä olevissa tuotteissa on ilmoitettu tuotteen arvioitu toimitusaika, mikäli se on tiedossa. Ennakkomyynnissä olevista tuotteista voi yleensä tehdä normaalisti tilauksen, jolloin niiden toimitus on heti, kun tuotetta saapuu varastoon. Ennakkomyynnistä voi tuotteen saada usein edullisemmin.

Kaikkia yllämainittuja tietoja ei välttämättä ole ilmoitettu jokaisen tuotteen kohdalla. Osa tuotekuvista on viitteellisiä.


Palautusoikeus

Tuotekortissa on ilmoitettu jokaisen tuotteen kohdalla erikseen palautusoikeuden pituus. Joissakin tuotteissa palautusoikeus on jopa 100 päivää. Lähes kaikilla tuotteilla on kuitenkin vähintään 14 päivän palautusoikeus.

Aivan kaikilla tuotteilla ei ole palautusoikeutta. Esim. asiakkaan tilauksesta räätälöidyillä tuotteella ei välttämättä ole palautusoikeutta. Tästä mainitaan etukäteen ennen tilausta.


Tuotteen palautus

Palautettavan tuotteen pitää olla kokonaisuudessaan käyttämätön ja myyntikuntoinen alkuperäispakkauksessa sellaisenaan, jotta siitä saa täyden hyvityksen.

Palautuksista tulee aina olla etukäteen yhteydessä kirjallisesti. Sähköposti: info(a)nettivaraosat.fi

Meillä on asiakaspalautussopimus Postin ja Matkahuollon kanssa. Palautus voi kokonsa tai painonsa puolesta vaatia erityiskuljetusta, etenkin silloin kannattaa olla yhteydessä etukäteen. Yritys voi vaatia kuluttajaa maksamaan palautuskulut*

Kauppias ei lunasta jälkivaatimuksella lähetettyjä palautuksia. Liitä aina tuotteen mukaan kopio kuitista tms, josta selviää helposti keneltä lähetys on tulossa ja että kyse on palautuksesta.

Mikäli tuotteella on yli 14 päivän palautusoikeus, otetaan palautukset vastaan 14 päivän jälkeen vain sellaisista tuotteista, jotka ovat kokonaisuudessaan käyttämättömiä ja myytävissä uutena eteenpäin alkuperäispakkauksineen.

Kauppias ei vastaa mahdollisista välillisistä kuluista, ellei toisin ole sovittu.

*=matkahuollon kautta lähetys alkaen 4,90e


Reklamaatiot

Ota yhteyttä sähköpostitse: info(a)nettivaraosat.fi

Kerro lyhyesti mitä asiasi koskee, ilmoita mistä tuotteesta kyse ja millä nimellä tilaus on, sekä tilausnumero mikäli mahdollista. Voit vastata myös suoraan tilauksesi yhteydessä saamaan tilausvahvistukseen.

HUOM! Sähköpostia käsitellään usein myös iltaisin ja viikonloppuisin. Mikäli aihetta reklamaatioon ilmaantuu esim. perjantai-iltana, kannattaa siitä laittaa heti tietoa, eikä odottaa maanantai-aamuun.


Toimituksessa rikkoutuneet lähetykset

Valitettavasti kuljetusyhtiöt huolellisesta pakkaamisesta huolimatta eivät aina onnistu kuljettamaan lähetyksiä ehjänä perille. Tämän takia on hyvä jo lähetystä vastaanottaessa tarkistaa lähetyksen kunto ja mahdolliset vauriot. Mikäli lähetys on vaurioitunut kuljetuksessa, tulee vahinkoilmoitus tehdä kuljetusyhtiölle/noutopisteeseen jo ottaessasi paketin vastaan. Lähetyksessä vaurioituneiden tuotteiden huomautusaika on 7 päivää lähetyksen toimituksesta.

Ota yhteys myös kauppiaaseen sähköpostitse: info(a)nettivaraosat.fi

Kysyttävää tilaukseesi liittyen

Kerro lyhyesti mitä asiasi koskee, millä nimellä tilaus on, sekä tilausnumero mikäli mahdollista. Voit vastata myös suoraan tilauksesi yhteydessä sähköpostitse saamaasi tilausvahvistukseen.

Ota yhteyttä sähköpostitse: info(a)nettivaraosat.fi

Muut asiat

Muissa asioissa tavoitat meidät parhaiten sähköpostitse. Sähköpostia voit lähettää mihin vuorokauden aikaan ja minä päivänä tahansa. Sähköpostia käsitellään usein myös iltaisin ja viikonloppuisin.

Ota yhteyttä sähköpostitse: info(a)nettivaraosat.fi

Verkkokauppatilaukset 24/7

Puhelintilaukset: 

Arkisin klo 9-16.30 / 045-2131330

Lähes joka päivä -24 asti 050-3227522

(älypuhelimella soitat painamalla numeroa hetken pohjassa)

Yli 150€ ostoksiin ILMAINEN KOTIINKULJETUS